hallå
jag har två fåglar den ena är 14 år och den andra är nåt år äldre idag när dem flög runt flög den 14 årige in i fönstret, det hände ofta för 5 år sen men inte hänt alls ofta senaste åren. Han landade mellan två blomkrukor med vingarna utfällda, såg riktigt läskigt ut. Jag plocka upp honom och hörde hur han andades väldigt kraftigt, han har nu suttit i min famn i 1h, där såg det ut som att han bara ville sova och slöt ögonen o luta sig mot mig, jag försökte hålla honom någorlunda vaken, testade att sätta in honom i buren, men när han gick på botten så såg jag att hela kroppen lutade åt höger och han hade svårt att gå så jag tog upp honom igen och han hade samma betende, efter en till timme satte jag in honom igen och nu såg det bättre ut han kunde gå ganska normalt och kunde klättra upp till pinnen, jag tog ut honom igen och nu kände jag att han hade ett mycket fastare grepp om fingret med klorna. satte in honom igen och han ser trött ut o försöker ibland sluta ögonen nu sitter han på botten vid sin favoritspegel jag har plockat ut den andra fågeln eftersom jag var rädd att dom skulle börja småbråka och han skulle ramla ner.

Låt oss veta hur det går.